Politica de retur
Returnarea produselor
Produsele trebuie sa nu prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, obligatoriu sa fie in perfecta stare.Acestea trebuie sa fie ambalate exact cum au fost livrate pentru a rezista la socurile provocate de catre curier.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala cumparatorului.
Restituirea banilor se face in momentul in care produsele ajung la noi in starea in care au ajuns la tine.
Pentru restituirea banilor este necesar sa completati formularul de retur, iar in rubrica Defecte sau Detalii sa introduceti datele contului bancar (cont iban) si numele titularului de cont.
Contravaloare produselor returnate va fi transferata in contul bancar mentionat in formularul de retur, in maxim 30 zile lucratoare de la data inregistrarii cererii de retur.
Rambursarea contravalorii produsului se va face numai in contul IBAN al clientului.
NU ne asumam raspunderea pentru completarea gresita/eronata a datelor contului bancar unde vor fi virati banii.
NU acceptam retururi din partea persoanelor juridice.
Va informam ca eventualele reclamatii privind deficientele estetice/defecte ale produselor, vor fi luate in considerare si vor fi analizate doar daca acestea se reclama in primele 48 ore de la momentul receptiei produsului.
Conditiile in care inlocuim un produs livrat sau returnam contravaloarea produsului:
1. Daca produsul are defecte de fabricatie;
2. Daca s-a gresit tipul materialului. De exemplu, daca s-a comandat un produs 100% bumbac si ati primit un produs 50% bumbac / 50% elastan.
Anularea unei comenzi se poate face în maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.